Întrebări frecvente

Dacă nu găsiți răspunsul la întrebarea dumneavoastră aici, vă rugăm să ne contactați

Perioada minimă, atât pentru contractele noi cât și pentru cele expirate crae doresc să fie repornite, este de 6 luni, care se achită în avans. 

Costul este valabil și pentru siteurile care doresc să fie funcționale pentru o perioadă mai mică de 6 luni.

După trecerea perioadei minime a contractelor noi, plățile se fac lunar, la 3 luni, la 6 luni sau anual, în avans. Alegeți cum vi se potrivește cel mai bine.

Noi emitem factura cu câteva zile înainte de expirarea perioadei dvs. Dacă aceasta nu este achitată contul va fi oprit din server.

Toate serviciile încetează. Server, email, site, campanii etc.

Ele pot fi repornite în termen de 10 zile după ce a fost oprit, după achitarea facturii.

Dacă după 10 zile, factura nu a fost achitată, considerăm că nu mai doriți prelungirea serviciului, contul dvs. se va șterge și contractul este încheiat..

După această perioadă nu se poate reporni serviciul. Trebuie să faceți contract nou, cu totul de la 0, chiar dacă doriți utilizarea arhivei primite de la noi.

Atunci când cpntul dvs se inchide pentru neachitare, când doriți să vă mutați la altă firmă sau când doriți să inchideți site-ul pur și simplu,  veți primi prin transfer un link de download al arhivei dvs. ce va conține site-ul și emailurile din server. Nu veți primi licențele de utilizare a tuturor modulelor premium utilizate la site, astfel că va trebui să le cumpărați dvs. direct de la producători. De asemenea toate setările create în google, facebook vor fi șterse, dacă acestea au fost făcute pe conturile noastre.

Practic veți avea arhiva cu siteul dvs în momentul suspendării, emailurile, iar restul (licențe, conturi conectate, campanii etc) trebuie să vi le refaceți de la 0.

Nu.

În afară de perioada minimă de 6 luni pentru contractele noi, nu prelungiți pe perioade mai mari decât dacă sunteți sigur că doriți să mențineți serviciile pornite.

Perioada minimă nu se poate rambursa pentru că nu acoperă cheltuielile inițiale de realizare a site-ului dvs.

Domeniul oferit de noi, este al dvs. El rămâne funcțional până la expirarea acestuia, iar apoi, îl puteți prelungi direct dvs.

Nu.

Dacă ați comandat un pachet care conține un buget de promovare, nu puteți opri promovarea în perioada comandată.

După expirarea perioadei, puteți să închideți contul sau să alegeți un pachet fără promovare.

Pachetele noastre sunt gândite ca un serviciu complet de realizare a site-ului, cu tot ce este nevoie: domeniu, site, hosting, promovare etc.

Dacă doriți servicii de achiziționare domenii sau webhosting, și nu pachetele complete, apăsați AICI

Dacă doriți și domeniu internet, îl puteți comanda fără alte costuri în formular, iar dacă acesta este liber, îl achiziționăm în numele dvs pe o perioadă de 1 an. (de aceea apar datele necesare achiziționării domeniului în formularul de comandă). Noi ne vom ocupa de costurile acestuia pe toată perioada în care aveți site-ul la noi.

Dacă doriți să închideți site-ul sau să vă mutați site-ul la o altă companie, domeniul rămâne în continuare al dvs până la expirare. Pentru a-l putea prelungi, va trebui să faceți portare la compania prin care doriți să prelungiți domeniul (ex: rotld.ro) și să achitați acolo prelungirea domeniului dvs. și evident să modificați intrările DNS la Rotld.ro cu datele serverului dvs. nou.

Puteți de asemenea să vă cumpărați personal domeniu, caz în care suportați costurile acestuia, să aveți grijă să nu expire și să adăugați datele serverului nostru la DNS-urile domeniului.

Domeniul comandat poate fi folosit doar cu site-ul nou, atâta timp cât contractul este în funcțiune.

Dacă comandați domeniu, acesta va fi legat de contul de hosting unde va fi instalat siteul dvs. Nu vedem de ce ați dori utilizarea altuia.

Dacă mai aveți și alt domeniu și doriți să-l folosiți și pe acela, îl putem parca, astel ca la accesarea lui vizitatorul să ajungă tot pe siteul nou. (Nerecomandat)

Dacă aveți deja webhosting și domeniu, trebuie să vă asigurați că acesta are cel puțin următoarele specificații pentru a putea instala site-ul în acel cont și lucra la el:

  • acces CPanel
  • Spațiu minim 500 MB (poate fi nevoie de mai mult)
  • PHP minim 7.2
  • MySql minim: 5.6
  • Memory Limit minim 300 MB
  • Maximum execution time: minim 300 secunde

Pot exista și alte cerințe în funcție de necesitățile siteului dvs.

De asemenea trebuie să știți că nu puteți instala un portal de știri, de exemplu, într-un cont de hosting care costa 50 de lei pe an, indiferent cine vi-l oferă. Poate va funcționa, iar providerul dvs vă va lăsa, dar cu siguranță veți avea un site aproape imposibil de folosit.

Primele 6 luni se achită în avans.

Dacă vă ajută puteți comanda pe o perioadă de un an.

După cele  6 luni, puteți renunța, achita lunar, la 6 luni sau anual așa cum vă doriți.

Chiar dacă pentru dumneavoastră pare că nu ați avut modificări, actualizări și așa mai departe, în realitate există 3 motive pentru care lucrăm în stil de „abonament”:

  1.  Este un fel de plată în rate, excluzând primele 6 luni.
  2.  La fiecare câteva zile se fac actualizări la toate modulele și platforma utilizate, pentru a fi „la zi”. Practic site-ul dvs devine „nou” la fiecare câteva zile. Înainte de a efectua aceste actualizări se face o arhiva cu baza de date și toate fișierele site-ului. Care se descarcă și se păstrează până la următoarea actualizare. Asta pentru că nu de puține ori, aceste actualizări mai au bug-uri și pot face să crape site-ul. Astfel noi trebuie să rezolvăm problemele apărute și menține site-ul dvs perfect, tot timpul. Deci chiar dacă nu aveți dvs modifcări în site, noi avem tot timpul.
  3.  Al treilea motiv este pentru că tot ceea ce folosim și costă, nu se cumpără odată și gata. Ci pentru a avea acele actualizări, la modulele premium spre exemplu, trebuie să achităm periodic sumele necesare. Domeniile sunt anuale, hostingul este periodic, modulele sunt cu plăți periodice etc. De aici și acele 6 luni în avans, cu care achităm o parte din cele necesare. Iar după aceea practic, dacă dvs continuați să folosiți site-ul, putem spune că începem să și câștigăm pentru munca depusă. Suntem convinși că veți continua. 
Pachetul de bază, care este automat inclus și în oricare altă configrație de site, include  (în funcție de ce aveți nevoie):
  • 1 X domeniu .ro, .com sau .eu
  • 1 x 1 GB webhosting pentru site și emailuri
  • realizare site-ului de prezentare, magazin online, blog sau altceva care nu prezintă cerințe speciale
  • adăugarea inițială / modificare a maximum 10 articole / produse / pagini
  • optimizare telefon/tabletă
  • optimizare SEO – căutarea google
  • modul protecție site
  • modul Conform GDPR
  • setare Prima pagină
  • setare Pagină Despre noi
  • setare Pagină Contact cu formular
  • panou de administrare site
  • licențe la modulele premium utlizate în site
  • actualizări la zi a modulelor utilizate
  • tutoriale de administrare site
  • certificat de securitate cont (dacă aveți hosting la noi)
  • backup offline / lunar în caz de distrugere (dacă aveți hosting la noi)
  • monitorizarea spațiului utilizat pentru a nu se bloca (dacă aveți hosting la noi)
  • adminstrare / suport conturi email (dacă aveți hosting la noi)
  • ajutor la configurare email pe telefon (dacă aveți hosting la noi)
  • suport prin email
  • suport prin telefon
  • discount de 20% din al doilea an (la toate serviciile noastre)

Bănuim că este destul de bun simț că într-o sută de lei pe lună aveți cam tot ce este necesar, de la un site obișnuit.

Totodată,  la aceste costuri, e normal să vă ocupați singur de administrarea și promovarea site-ului dvs.

Va trebui să vă scrieți textele, să vă faceți pozele și să le prelucrați pentru a fi optimizate pe site.

Evident, aveți suportul nostru în ceea ce provește „cum adaug un articol?” „cum adaug un produs?” dar nu o să vă facem experți în Google Search sau Ads. Sau prelucrarea de imagine în Photoshop. Pentru asta există cursuri acreditate.

Trebuie să aveți un minimum de cunoștințe în utilizarea unui calculator, telefon, email, și cum se folosește un site cu conturi, sau comenzi online, prelucrarea unei imagini pentru online etc.

Dacă nu aveți cunoștințe, cât de cât, atunci comandați și serviciile de administrare opționale, și muncim noi.

De asemenea, pentru că ceea ce facem noi se lucrează exclusiv pe internet, nu este necesar să ne deplasăm la dvs, de aceea puteți trimite toate materialele prin email sau transfer.  

 

Nu este nici un secret. Nici nu reinventăm roata, nici nu suntem vreo echipă de megagenii de programatori care să vă usuce de bani sau să depindeți de noi.  Vă prezentăm mai jos elementele din care realizăm site-urile și puteți să le achiziționați  singuri pentru a vă realiza dvs site-ul, sau în cazul în care plecați de la noi să știți cam ce licențe aveți nevoie. Nu le folosim pe toate odată, lista nu este completă, însă în mare cam despre aceste lucruri este vorba:

  • Site-ul are ca bază platforma WordPress 
  • Partea de magazin are ca bază WooCommerce 
  • Elementor PRO
  • Premium Addons PRO for Elementor Pro
  • Hello Theme sau alceva în funcție de caz
  • IThemeSecurity
  • RankMath sauu Yoast SEO
  • WPFastest Cache
  • Toolset dacă este cazul
  • Advanced Product Fields Pro
  • și altele în funție de necesități.

În funcție de complexitate, site-ul dvs poate dura între 5 zile și 2 luni.

De asemenea, depinde de dvs, în cât timp ne trimiteți toate materialele necesare pentru ca noi să putem să le folosim în construcția site-ului.

Tot de dvs depinde cât de multe modificări aveți, pentru că un site nu este o pagină de revistă iar unele lucruri nu se pot realiza, sau durează foarte mult.

Astfel pentru ca site-ul dvs să fie realizat cât mai rapid, înainte să faceți comanda, gândiți-vă bine ce anume va doriți de la el în cel mai mic detaliu, adunați materialele necesare (texte, poze) și abia apoi faceți comanda. Bineînțeles, dacă nu vă descurcați cu unele lucruri, putem să vă sfătuim cum și în ce fel să o scoateți la capăt. 

Este bine să ne trimiteți și niște exemple de site-uri care credeți că vi se potrivesc pentru a ne putea face propria idee și înțelege mai ușor cam ce vă dorți.

Tocmai de aceea utilizăm ca mod de lucru Abonamentele.

Site-ul dvs se va actualiza tot timpul, atâta timp cât producătorii modulelor (le găsiți la întrebarea de mai sus) realizează actualizări. 

Astfel site-ul dvs nu numai că va mai fi bun după un an sau doi, ci va fi de fapt ca și cum abia l-ați făcut – nou.

Există posibilitatea într-adevăr ca unele lucruri să nu mai existe, sau să nu fie actualizate, caz în care vom căuta variantele necesare și vom efectua modifările respective fără ca dvs să aveți vreo modificare de preț 🙂